eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSposób obliczenia podatku od przychodu-prośba o poradę › Re: Sposób obliczenia podatku od przychodu-prośba o poradę
  • Data: 2006-07-01 14:31:42
    Temat: Re: Sposób obliczenia podatku od przychodu-prośba o poradę
    Od: Rex <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):

    > Czy ty jesteś pewiem, że rozliczasz się ryczałtem?

    Tak, NA PEWNO rozliczam się ryczałtem.

    Składałeś na
    > początku działalności lub na poczatku któregoś roku oświadczenie do US,
    > że wybierasz tę formę rozliczenia?

    Tak, składałem takie oświadczenie.

    Bo ryczałtowcy nigdy nie składają
    > PIT-5. PIT-5 jest dla tych co rozliczją się na zasadach ogólnych.

    W takim razie coś pokręciłem. Po prostu słyszałem, że prowadzący
    działalność składają PIT-5 ale widocznie dotyczy to tylko tych, którzy
    rozliczają się z fiskusem na zasadach ogólnych prowadząc KPiR.

    Czyli rozumiem, że dopóki nie przekroczę tych ok 4500 zł przychodu
    miesięcznie to nie muszę odwiedzać US i składać żadnych papierów. Zgadza
    się?

    Rex