  • 1. Data: 2003-09-20 11:40:33
    Temat: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: m...@a...waw.pl (Maciej Orlowski)

    Dzień dobry, pl-soc-prawo-podatki

    Proszę, sprawdżcie swoje pecety. Kilka osób namiętnie rozsyła wirusy
    bez świadomości. Niestety nagłówki sendera są wycięte i programu
    też. (wiadomo - własny silnik smtp)

    Pozdrawiam wszystkich - Maciej.

    (MAM 100% PEWNOŚĆ, ŻE WIRUS IDZIE OD KILKU UŻYTKOWNIKÓW TEJ GRUPY)
    Czy jeszcze ktoś z Was dostaje trochę śmieci typu Microsoft ... itd?

    ---------------------------------
    Access - projektowanie baz danych
    http://access.waw.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-09-20 12:08:34
    Temat: Re: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Orlowski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:1163833822.20030920134024@access.waw.pl...

    > (MAM 100% PEWNOŚĆ, ŻE WIRUS IDZIE OD KILKU UŻYTKOWNIKÓW TEJ GRUPY)

    Godna podziwu PEWNOŚĆ. Skąd ona się wzięła?

    pzdr.

  • 3. Data: 2003-09-20 12:44:09
    Temat: Re[2]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: g...@a...waw.pl (Gabriela)

    Dzień dobry,_Mark_,

    W Twoim liście datowanym 20 września 2003 (14:08:34) można przeczytać:

    _> Użytkownik "Maciej Orlowski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    _> wiadomości news:1163833822.20030920134024@access.waw.pl...

    _> Godna podziwu PEWNOŚĆ. Skąd ona się wzięła?

    _> pzdr.

    ponieważ otrzymuję je na konto ktore żona wykorzystuje tylko do
    kontaktów z tą grupą.
    Maciej.
    PS. A sprawdzić nioe zaszkodzi :-)

    Access - projektowanie baz danych
    mailto:g...@a...waw.pl
    http://access.waw.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-09-20 12:46:25
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Moze uzywa tego konta email tylko to ogladania tej grupy :P

  • 5. Data: 2003-09-20 12:46:47
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Chyba wszyscy na calym świecie.
    A z tą pewnością to ja bym jeszcze poczekał.

  • 6. Data: 2003-09-20 13:18:28
    Temat: Re: Re[2]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriela" vel "Maciej" napisał w wiadomości:

    > _> Godna podziwu PEWNOŚĆ. Skąd ona się wzięła?
    >
    > _> pzdr.
    >
    > ponieważ otrzymuję je na konto ktore żona wykorzystuje tylko do
    > kontaktów z tą grupą.

    Proponuję przejżeć grupy: pl.comp.security, pl.news.mordplik,
    alt.pl.comp.wirusy, alt.com.virus z ostatniej doby i nowości na stronach
    producentów
    oprogramowania antywirusowego, choćby:
    http://www.kav.pl/nowosci.php?s=details&id=397
    a potem rzucać oskarżenia.

    BTW
    Aby nie być całkiem NTG, PEWNE to są dwie zupełnie inne rzeczy:
    śmierć i podatki.

    pzdr.

  • 7. Data: 2003-09-20 13:23:43
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze uzywa tego konta email tylko to ogladania tej grupy :P

    Z wirusem, czy robalem komputerowym jest jak z syfilisem
    od samego oglądania się go nie łapie ;).
    Wystarczy raz napisać na grupę, aby każdy na swiecie mógł
    na adres zwrotny wysyłać korespondencję.

    pzdr.

  • 8. Data: 2003-09-20 13:39:49
    Temat: Re[4]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: g...@a...waw.pl (Maciej Orlowski)

    Dzień dobry,_Mark_,

    W Twoim liście datowanym 20 września 2003 (15:18:28) można przeczytać:

    _> Użytkownik "Gabriela" vel "Maciej" napisał w wiadomości:
    podoba mi się :-)

    (...)
    _> a potem rzucać oskarżenia.
    Cóż... Nie myślałem, że aż tak Cię to poruszy. Myślałem że słowo
    proszę brzmi jak powinno. A pewność? Za to mi płacą :-)

    _> BTW
    _> Aby nie być całkiem NTG, PEWNE to są dwie zupełnie inne rzeczy:
    _> śmierć i podatki.

    _> pzdr.

    I mam nadzieje, że sprawy podatkowe mniej Cię ruszają niż prośba o
    sprawdzenie peceta.
    Pozdrawiam.

    Maciej vel Maciej

    ps. Co do tej pewności, to mniej ważne. Sprawdzić nie zaszkodzi.
    Przepraszam, jeśli ktoś uważa, że to jest NTG, ale żeby nie te
    komputery ...
    Spadam już z tego wątku. czas zająć się sobotą :-)

    ---------------------------------

  • 9. Data: 2003-09-20 14:06:00
    Temat: Re: Re[4]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Orlowski" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > _> a potem rzucać oskarżenia.
    > Cóż... Nie myślałem, że aż tak Cię to poruszy. Myślałem że słowo
    > proszę brzmi jak powinno. A pewność? Za to mi płacą :-)

    Bez przesady z tym poruszeniem, miało być trochę żartem ;)
    Swoja drogą współczuję osobom które dały się nabrać na patcha
    (ciekawe ile ich będzie?) robal był naprawdę "wściekły", ale
    jego aktywność po dobie już znacznie spadła dzięki cięciom
    na serwerach.

    pzdr.

  • 10. Data: 2003-09-20 14:08:28
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Aleś ty nieomylny i spóźniony:-(
    Swen bije od wczoraj po całym świecie.
    Zapoznaj się np z:
    http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2469

    jak i z podobnymi wątkami na wielu grupach dyskusyjnych