  • 11. Data: 2003-09-20 14:26:37
    Temat: Re: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Proponuję niezainfekowanym zablokowanie dostępu do siebie : Narzędzia >
    reguły wiadomości > poczta , wstawić w "Od" i w "Temat" trochę
    odpowiednich słów i polecenie "usuń z serwera". I święty spokój.
    AR

  • 12. Data: 2003-09-20 14:29:03
    Temat: Re[2]: Sprawdźcieproszę - Kto ma wirusa?
    Od: g...@a...waw.pl (Maciej)

    Dzień dobry,SP9LWH,

    W Twoim liście datowanym 20 września 2003 (16:08:28) można przeczytać:

    S> Aleś ty nieomylny i spóźniony:-(

    coz, moze nie wszystko czytalem.
    ale poczytaj tutaj.
    czemu wszyscy z nozami???

    73! - SP5UHH
    Maciej

    ---------------------------------
    Access - projektowanie baz danych
    mailto:g...@a...waw.pl
    http://access.waw.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 13. Data: 2003-09-20 14:54:03
    Temat: Re: Re[2]: Sprawdźcieproszę - Kto ma wirusa?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > czemu wszyscy z nozami???

    Może dlatego, że łamiesz kilka zasad netykiety??? ;)

    pzdr.

  • 14. Data: 2003-09-20 15:11:19
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Tak...masz racje..

  • 15. Data: 2003-09-20 15:32:24
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > czemu wszyscy z nozami???
    >
    > 73! - SP5UHH
    > Maciej

    Ja Ciebie rozumiem.
    Sam zacząłem przedwczoraj podobny wątek na innej grupie, gdy popularne
    antywirusy jeszcze sobie z nim nie radziły:-)
    Zwracałem jedynie uwagę na sformułowanie: "MAM 100% PEWNOŚĆ, ŻE WIRUS IDZIE
    OD KILKU UŻYTKOWNIKÓW TEJ GRUPY"
    Ten wirus jest nieszkodliwy, dla kogoś kto przestrzega zasady : nie otwierać
    nie zamówionych załączników:-)

  • 16. Data: 2003-09-20 15:47:44
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    > Ten wirus jest nieszkodliwy, dla kogoś kto przestrzega zasady : nie
    otwierać
    > nie zamówionych załączników:-)

    No to przeczysz sam sobie, abyś komuś kuku nie narobił.
    Na stronie MKS, którą podawałeś jest napisane i nie bez racji:

    "Dodatkowo robak wykorzystuje znany błąd w programie Microsoft Outlook i
    Outlook Express, powodujący w niezabezpieczonych programach automatyczne
    uruchomienie pliku załącznika w momencie oglądania treści wiadomości w oknie
    podglądu."

    pzdr.

  • 17. Data: 2003-09-20 16:23:54
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com>

    Użytkownik "Gabriela" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry,_Mark_,
    >
    > W Twoim liście datowanym 20 września 2003 (14:08:34) można przeczytać:
    >

    > _> Użytkownik "Maciej Orlowski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    > _> wiadomości news:1163833822.20030920134024@access.waw.pl...

    > _> Godna podziwu PEWNOŚĆ. Skąd ona się wzięła?
    >
    > _> pzdr.
    >
    > ponieważ otrzymuję je na konto ktore żona wykorzystuje tylko do
> [...]

    Ja po raz pierwszy wizytuje te grupe dzisiaj, i ja dostaje ten atak na
    adres, uzywany przez mnie na innych pl. domena grupy.

    Polecam tych jeszcze wolnyuch od atak 'mungeowac' swoje headery na jakis
    czas (czyli dodac do headera nie prawdziwy adres emailowy).

    Ten atak jest na pewno zwiazane z usenet, ale czy z polskiego usenet czy
    calosc, nie wiem. Tylko na polskich grupach narzekaja ludzie.

    Co wcale nie musi znaczyc, ze origynator jest uczestnikiem na polskich
    grupach, albo nawet polakiem.

    Chociaz jeden "Waldek" probowal to sadzic bezposrednio na
    pl.hum.tlumaczenia.

    To jest bardziej uciazliwy niz sobig, bo dostaje sie bardziej rozmaite
    texty, texty w szacie graficznej microsoftu, itp, i to 50 razy dziennie.

    Czekam na opis tego na websicie symantecu.

    Best

    Uncle Davey

  • 18. Data: 2003-09-20 16:57:32
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com>

    Użytkownik "Uncle Davey" <n...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > texty, texty w szacie graficznej microsoftu, itp, i to 50 razy dziennie.
    >
    > Czekam na opis tego na websicie symantecu.

    Miedzy czasem widzialem ten problem rowniez na 'amerykanskich' grupach.

    Uncle Davey

  • 19. Data: 2003-09-20 18:10:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Maciej Orlowski wrote:
    [...]
    >+ Czy jeszcze ktoś z Was dostaje trochę śmieci typu Microsoft ... itd?

    Och, sto wte, sto wewte... co za różnica ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (program w nagłówku i głos za karaniem za używanie ooopslooka ;))

  • 20. Data: 2003-09-20 18:33:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Uncle Davey wrote:
    [...]
    >+ Ten atak jest na pewno zwiazane z usenet, ale czy z polskiego usenet czy
    >+ calosc, nie wiem. Tylko na polskich grupach narzekaja ludzie.

    Nieprawda. Mam ponad 40 takich maili na adresie z którego
    korzystam wyłącznie do angielskojęzycznych grup o VMSie.

    pozdrowienia, Gotfryd