  • Data: 2004-03-11 12:26:12
    Temat: Re: Sprawozdanie F-01/I-01 ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Mar 2004, /slawek wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    [...]
    >+ > IMHO jest możliwe. Ale trzeba zachować kolory, żeby skaner nie zgłupiał !
    >+ > I *dokładnie* odwzorować szczegóły.
    [...]
    >+ Zgłaszam sprzeciw!

    Formalnie przyjmuję.

    >+ Tutaj http://www.stat.gov.pl/formularze/formularze.htm jest napisane:

    Wiem. Dlatego zwracałem uwagę na kolory i fakt że .PDF się *nie
    nadaje* na wzór :)

    >+ "Formularze przygotowane do odczytu optycznego (respondent wypełnia
    >+ i przesyła zwrotnie tylko i wyłącznie formularz przesłany przez służby
    >+ statystyczne)"

    ...a jak zepsuje ? ;)
    I po czym odróżnić formularz "przysłany przez służby" od wydrukowanego
    na kolorowym laserze ?? Znaczy: przeoczyłem jakieś nitki, znak wodny
    czy inny patent ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)