  • Data: 2004-03-17 09:31:12
    Temat: Re: Sprzedaz akcji pracowniczych
    Od: "Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlaczego w rocznym Picie wykazac coś co jest opodatkowane ryczałtem? Jest
    dochód opodatkowany według stawki np. 19% i został zapłacony od tego
    podatek. Teraz wykazuję to w Picie rocznym (abstrahując juz za jaki rok) i
    po doliczeniu dochodu z tych akcji do innych dochodów wskakuję np. w II próg
    i 30%. I co wychodzi, że mam dopłacić?