  • Data: 2003-05-21 12:18:11
    Temat: Re: Sprzedaz bez faktury
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:baah6g$s5g$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam.
    > Mam takie pytanko.
    > Jesli jako firma wykonuje jakies uslugi, a nie wszyscy klienci to firmy,
    > tylko osoby prywatne, to w jaki sposob ksiegowac dochody ze sprzedazy,
    jesli
    > nie wystawiam im faktur. Moze jakies dowody wewnetrzne, jak one by musialy
    > wygladac?
    > Jakies zbiorcze zestawienie na koniec miesiaca?
    > Nie mam kasy fiskalnej, jestem na KPiR i VAT.

    Na okolicznosc "niemania kasy" odpytal Pana Godfryd...
    Jesli istotnie nie ma Pan obowiazku "mania kasy" i prowadziPan sprzedarz
    bezrachunkowa
    to przychod "nieudokumentowany" wpisuje Pan w jednejpozycji w KPiR raz
    dzienine,
    lub {w ewidencji sprzedarzy - tez na koniec dnia, a na koniec miesiaca w
    jednej pozycji do KPiR}.

    Boguslaw