    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż bez umowy a podatek
    Date: Wed, 26 Jul 2006 12:33:36 +0200

    Dnia 26-07-2006 o 12:06:44 Statystyczny Internauta
    <s...@o...pl> napisał:

    > Witam,

    > Czy mogę sam odprowadzić zaliczkę, nie mieszkając w to firmy? Czy jeśli
    > prześlę im rachunek, to mogę już o tym nie myśleć i ich obowiązkiem jest
    > pamiętanie o zaliczce, itd.?

    Oni mają obowiązek odprowadzic zaliczke za Ciebie.

    > Z DG jest taki problem, że w tym wypadku mam do zrobienia naprawdę
    > drobne rzeczy - za łącznie może 500zł łącznie od dwóch czy trzech
    > klientów. Gdybym założył DG, wyszedłbym za zero przez opłaty i ZUS :(

    Nie chcę promować czarnej strefy ale moze lepiej dla osob fizycznych
    na gębe zrobić - IMHO bardziej się wystawisz an strzał wykonując 4 usługi
    bez DG
    i zgłaszając niż niezgłaszając, kwoty takie drobne że musiałbyś mieć
    naprawdę pecha żeby coś złego sie stalo.

    pozdrawiam