  • Data: 2008-12-01 11:42:20
    Temat: Re: Sprzedaż kompa z EŚT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Powinna być ujęta w remanencie - bo jest traktowana jako "materiał".
    > Cecha szczegolna: "nie jest jeszcze używana w procesie produkcji".

    Natomiast po rozpakowaniu i wyjęciu jednej kartki ryza papieru już jest
    w procesie produkcji i do remanentu nie wpisujemy ...

    Mam nieodparte wrażenie, że my chyba za dużo płacimy tym wszystkim
    posłom i ministrom. A oni najwyraźniej starają się dobrze wykonać swoją
    pracę.

    Przy czym, IMHO mają dość osobliwą definicję dobrze wykonanej pracy.
    Zupełnie jakbyśmy im płacili "wierszówkę" od uchwalanych ustaw i
    wydawanych rozporządzeń. A dodatkowa premia byłaby zależna od stopnia
    skomplikowania najprostszych rzeczy.

    Argh!

    Piotrek