  • 1. Data: 2004-08-18 19:33:26
    Temat: Sprzedaż pawilonu
    Od: "Piotr K" <h...@g...pl>

    Zamierzam sprzedac pawilon handlowy polozony na terenie s-ni mieszkaniowej
    .Dzierzawie od niej dzialke ktora jest w wieczystej dzierzawie s-ni od
    gminy.Wlascicielem (pierwszym)pawilonu jestem ja .Pawilon ma ponad 10
    lat.Jakie formalnosci musimy dopelnic z kupujacym(umowa ,podatek)aby
    wszystko bylo w porzadku ?Jaka konkretnia ma byc umowa,czy moze byc jakas
    uproszczona ?

    --
    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-19 09:35:34
    Temat: Re: Sprzedaż pawilonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Aug 2004, Piotr K wrote:

    >+ Dzierzawie od niej dzialke ktora jest w wieczystej dzierzawie s-ni od
    >+ gminy.Wlascicielem (pierwszym)pawilonu jestem ja

    Moment. Ty *również* jesteś dzierżawcą wieczystym, tak ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-19 16:45:31
    Od: "Piotr K" <h...@g...pl>

    > Moment. Ty również jesteś dzierżawcą wieczystym, tak ?
    Nie . Umowe dzierzawy gruntu mam na czas nieokreslony

    --
    Pozdrawiam Piotrek

  • 4. Data: 2004-08-20 04:47:24
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr K" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie . Umowe dzierzawy gruntu mam na czas nieokreslony

    a ten pawilon to nieruchomość, czy taka "buda" nie związana trwale z
    gruntem??

  • 5. Data: 2004-08-20 06:24:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004, Slayer wrote:

> [...]
    >+
    >+ a ten pawilon to nieruchomość, czy taka "buda" nie związana trwale

    A dobrze że pytasz, bo już chciałem się wychylić z komentarzem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-08-20 07:21:16
    Od: "Piotr K" <h...@g...pl>

    > a ten pawilon to nieruchomość, czy taka "buda" nie związana trwale z
    > gruntem??

    W dokumentacji jest ze przenosny(nie jest trwale zwiazany z gruntem) ale
    do gminy place podatek od nieruchomosci

    --
    Pozdrawiam Piotrek

  • 7. Data: 2004-08-20 18:39:40
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > W dokumentacji jest ze przenosny(nie jest trwale zwiazany z gruntem)
    ale
    > do gminy place podatek od nieruchomosci

    zwykła umowa kupna sprzedaży , podatek PCC do zapłaty 2%, oprócz tego ty
    rozwiązujesz , a nabywca zawiera ze spółdzielnią umowę dzierżawy....

  • 8. Data: 2004-08-20 19:17:00
    Od: "Piotr K" <h...@g...pl>

    > zwykła umowa kupna sprzedaży , podatek PCC do zapłaty 2%, oprócz tego ty
    > rozwiązujesz , a nabywca zawiera ze spółdzielnią umowę dzierżawy....

    Dzieki za pomoc

    --
    Pozdrawiam Piotrek