  • Data: 2007-05-19 20:38:42
    Temat: Re: Sprzedaż poza kasą
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f2nn2v$qhp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jeden grosik milion razy ile to jest?

    Nie chodzi mi zupełnie o skalę wyrażoną w pieniądzu. Chodzi mi o
    zasadę. Wydaje mi się, że z niezrozumiałych dla mnie względów
    traktujesz podatki inaczej niż resztę otoczenia rynkowego. Tak
    jakby to były jakieś analogi praw natury.

    > Dla mnie dosyć duża różnica.
    > Skoro dla Ciebie nie ma różnicy, to już nic nie poradzę.

    Przykład dobierałem ad hoc i dlatego jest niezbyt udany. Chodzi mi
    po prostu o to odróżnienie podatków od reszty otoczenia rynkowego.
    Rzeczywiście nic nie poradzimy na to, że mamy do tego zagadnienia
    różne podejścia. :-)

    marekz