  • Data: 2010-07-16 22:17:15
    Temat: Re: Sprzedaż pracownikom bez marży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jul 2010, Krzysztof wrote:

    > "cef" <c...@i...pl> napisał

    > To nie do końca tak jak piszesz.
    [...]
    > Ale sytuacja, gdy przychodzi smutny pan z UKSu i twierdzi, że wg niego część
    > towaru sprzedaję pod stołem, nie mając na to oczywiście kompletnie żadnych
    > dowodów, po czym dowala mi karę, należy do urban legends. Naprawdę.

    Zgoda.
    Ale przypadki kiedy US wcale żadnej kary nie dowala, lecz zwyczajnie
    wydaje decyzję (za socjalizmu nazywało to się: "domiar"), ustalającą
    zobowiązanie podatkowe "bo marża była za niska" są opisane w archiwach
    tej grupy.

    > Skoro widzieli (kontrole) i nie stwierdzili, że łamię prawo, to chyba
    > logiczne jest, że nie stwierdzą tego następnym razem.

    Optymista :>

    > Tyle, że popadanie w absurdy w obawie, że US może się przyczepić jest po
    > prostu chore.

    Ależ zgoda - bo US może się przyczepić jak najbardziej legalnej rzeczy.

    pzdr, Gotfryd