  • 21. Data: 2011-06-15 22:13:32
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu poza UE a VAT
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > A do zaginionych kart 1A (te odsyłane były do UC wewnetrznego) uruchomiono
    > całą procedurę wyjaśniającą (bo dla UC wewnetrznego, to ja nie wywiozłem
    > towaru)
    > Dałem kopie tych pism z UC z granicy i dopiero po kilku miesiącach
    > zakończyli postępowanie
    > W piśmie, które przyszło domnie jako chyba decyzja urzedowa - stwierdzono,
    > że potwierdzają wywóz
    > (dali nawet skarbówkę w rozdzielniku) Tak więc może i urzedowo nie tylko
    > SAD musi być.

    No tak, ale oni mieli gdzieś odnotowane że wywoziłeś, więc wystawili
    potwierdzenie.
    A jak nabywca nie zawitał na granicy do UC, to skąd mają mieć?

  • 22. Data: 2011-06-16 07:12:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-06-15 21:52, cef wrote:
    > Kiedyś (gdy jeździłem jeszcze sam z towarem) zaginęły gdzieś
    > karty 1A i wisiał mi nierozliczony spory obrót. Przy kolejnym
    > wywozie poszedłem do naczelnika UC na granicy z pisemkiem do
    > podpisu i kartami 3. Wzywali mnie do wyjasnień przy zwrocie VAT,
    > ale przeszło. Więc interpretacji może nie ma, ale urzednicy zyciowi byli.

    Na temat *zagubionej* karty SAD to widziałem jakąś interpretację i to
    pozytywną dla podatnika od razu w pierwszej instancji.

    Ale jak widać tu chodzi o zupełnie inny case: nie dość, że nie ma SAD,
    to jeszcze nie ma jakiegokolwiek kwitu z *polskiego* cła.

    Piotrek