  • 1. Data: 2011-06-14 13:35:58
    Temat: Wymiana dowodu osobistego a US
    Od: Marek <p...@m...cn>

    Wiem, że nadal istnieje obowiązek powiadomienia US o fakcie wymiany
    dowodu osobistego. Na jakim druku musi to zrobić osoba prowadząca DG?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-06-14 13:59:48
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego a US
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Jun 2011 15:35:58 +0200, Marek napisał(a):

    > Wiem, że nadal istnieje obowiązek powiadomienia US o fakcie wymiany
    > dowodu osobistego. Na jakim druku musi to zrobić osoba prowadząca DG?

    NIP-3

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 3. Data: 2011-06-14 14:01:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Jun 2011 15:59:48 +0200, Kapsel napisał(a):

    > NIP-3

    aa, źle ;) dla prowadzących działalność to jednak jest NIP-1 :)

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 4. Data: 2011-06-14 14:05:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/14/2011 8:35 AM, Marek wrote:
    > Wiem, że nadal istnieje obowiązek powiadomienia US o fakcie wymiany
    > dowodu osobistego. Na jakim druku musi to zrobić osoba prowadząca DG?

    kiedyś był NIP-1, coś teraz zdaje się nowego wymyślili.
    sie nie znam na DG, samobójcą nie jestem.
    termin był 30 dni od zmiany.

  • 5. Data: 2011-06-14 14:13:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-14, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > aa, źle ;) dla prowadzących działalność to jednak jest NIP-1 :)

    aa, źle, jednak EDG-1.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2011-06-14 14:18:43
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 16:05, witek pisze:

    > kiedyś był NIP-1, coś teraz zdaje się nowego wymyślili.
    > sie nie znam na DG, samobójcą nie jestem.
    > termin był 30 dni od zmiany.

    AFAIK NIP-1 nadal obowiązuje, zmieniały się tylko wersje formularza.
    Link do najbardziej aktualnego:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/nip_2009/nip_1__06.04.pdf

  • 7. Data: 2011-06-14 14:26:00
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    A tak swoją drogą czy kogokolwiek ścigali?

    -----

  • 8. Data: 2011-06-14 14:27:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 16:18:43 +0200, Piotr napisał(a):

    > AFAIK NIP-1 nadal obowiązuje, zmieniały się tylko wersje formularza.
> [...]

    Błąd.

    Cytat z tego druku:

    Składający:
    Formularz przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących samodzielnie
    działalność gospodarczą - niebędących przedsiębiorcami, z wyjątkiem osób
    wykonujących tę działalność wyłącznie w formie uczestniczenia w spółkach
    jawnych, partnerskich, komandytowych lub komandytowo-akcyjnych

    Zwracam uwagę na słowa "niebędących przedsiębiorcami"

  • 9. Data: 2011-06-14 14:30:08
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 14-06-2011 16:18, Piotr pisze:

    > AFAIK NIP-1 nadal obowiązuje, zmieniały się tylko wersje formularza.
    > Link do najbardziej aktualnego:
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/nip_2009/nip_1__06.04.pdf

    Fakt, NIP-1 dalej funkcjonuje, tylko podmioty go wypełniajace sie
    zmienily. Autor watku prawie na pewno musi wypelnic EDG-1 (jak juz
    zostalo napisane).

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-06-14 14:34:33
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 16:30, elephanto pisze:

    > Fakt, NIP-1 dalej funkcjonuje, tylko podmioty go wypełniajace sie
    > zmienily. Autor watku prawie na pewno musi wypelnic EDG-1 (jak juz
    > zostalo napisane).

    A nie jest tak że EDG-1 służy do wpisu do ewidencji działalności
    gospodarczej (i jednocześnie rejestracji w ZUS/US), a późniejszych zmian
    dokonuje się już za pomocą NIP-1?

    pozdrawiam