  • 1. Data: 2007-05-01 07:31:42
    Temat: Sprzedaż / wystawienie faktury w święto
    Od: DarkStar <p...@g...com>

    Witam!

    Mam trochę takie... dziwne... pytanie. :) Czy są jakieś
    przeciwskazania, żeby wystawiać faktury (data sprzedaży = data
    wystawienia) w święta państwowe? Np. tak jak dziś 1 maja, albo 3 maja,
    albo nawet w Boże Narodzenie 25.12, itd.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-05-01 10:27:50
    Temat: Re: Sprzedaż / wystawienie faktury w święto
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DarkStar wrote:

> [...]
    > wystawienia) w święta państwowe? Np. tak jak dziś 1 maja, albo 3 maja,
    > albo nawet w Boże Narodzenie 25.12, itd.

    Nie ma.

  • 3. Data: 2007-05-01 10:31:34
    Od: DarkStar <p...@g...com>

    Dziękuję, wolałem się upewnić, dla mnie to wszystko jest nowe. :)

  • 4. Data: 2007-05-01 20:42:00
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 1 maja 2007 12:27
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f174ok$24f$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Nie ma.

    Wg mnie mogą być :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 5. Data: 2007-05-06 11:07:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 01 May 2007 22:42:00 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 1 maja 2007 12:27 (autor cef
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <f174ok$24f$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Wg mnie mogą być :D

    Jakie?

    p. m.

  • 6. Data: 2007-05-06 12:58:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 13:07
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Jakie?

    Kiedyś słyszałem, że Urząd Gminy bodajże może się dowalić, jeżeli prowadzisz
    działalność wg godzin otwarcia....

    Kiedyś znajomy dostał karę, bo otworzył sklep w sobotę a miał na drzwiach,
    że od pon-pt.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 7. Data: 2007-05-06 13:12:54
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 06-05-2007 o 14:58:06 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał:

    > Kiedyś znajomy dostał karę, bo otworzył sklep w sobotę a miał na
    > drzwiach, że od pon-pt.

    chyba monopolowy

    Piotr

  • 8. Data: 2007-05-06 13:31:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 15:12
    (autor PiotrB.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.trwpnsg7ko1joi@bu-8b31d8846187>):

    > chyba monopolowy

    Komputerowy.... Ale ponoć gmina czy jakiśtam organ ustala godziny otwarcia
    sklepów tak żeby zapewnić mieszkańcom płynny dostęp do danych usług i
    towarów i dowolne kształtowanie otwarcia sklepów jest niedozwolone.

    Tak przynajmniej twierdził ten znajomy od kary.

  • 9. Data: 2007-05-06 13:50:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.05.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:

> [...]
    > towarów i dowolne kształtowanie otwarcia sklepów jest niedozwolone.
    >
    > Tak przynajmniej twierdził ten znajomy od kary.

    Jest co najmniej jeden wyrok WSA, który uznał, że radom gminy wolno
    nałożyć minimalne czasy otwarcia sklepów (IMHO jest to wyjątkowo brutalna
    ingenercja w swobodę działalności gospodarczej, mająca zresztą źródło w
    przepisach z głębokiego gierkowskiego komunizmu), ale nie wolno ograniczyć
    czasów maksymalnych.

    W Bielsku-Białej na przykład w nocy nie wolno otwierać zakładów usługowych,
    poza kilkoma wynienionymi w uchwale. :( Czyli wszystkie kafejki internetowe
    są nocami czynne bezprawnie. Taką to mamy wolność gospodarczą, chyba nie
    otake my walczyli...?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2007-05-06 18:54:43
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 15:50
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

> [...]
    > przepisach z głębokiego gierkowskiego komunizmu), ale nie wolno ograniczyć

    Mogło mi się pomylić i było odwrotnie... Na drzwiach miał sobotę, a sobie
    zamknął, bo mu się nie chciało.... On to opowiadał tak z 7 lat temu....