    From: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Środek Trwały
    Date: Sun, 23 Jun 2002 23:10:36 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:af4gvo$9kl$1@sunsite.icm.edu.pl

    Dziekuje wszystkim za dyskusje ale juz wyjasniam o co mi chodzi. Mianowicie o
    to ze bedac platnikiem podatku VAT mam zamiar kupic sprezarke. Poniewaz nie
    chce z wiadomych mi powodow wciagac ja do EŚT a mam mozliwosc taka by
    sprzedajacy mi wystawil fakture na taka kwote jaka bede chcial. Wiec jesli
    okaze soe ze ŚT jest od kwoty 3500netto wiec wystawi mi kwote na fakurze
    3450PLN netto

    pozdrawiam
    waldi