    From: "Rafal K" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Srodek trwaly uzywany krocej niz rok
    Date: Thu, 5 Dec 2002 10:12:11 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@213.241.90.220

    "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> wrote in message
    news:askg4h$ejk$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: Co sie dzieje, kiedy w ew. srodkow trwalych DG mam np.
    > samochod, a swoja DG zamkne przed uplywem roku, czyli deklarowanego
    > minimalnego czasu uzywania srodka trwalego?

    Srodek trwaly jest rzecz o PRZEWIDYWANYM okresie uzytkowania dluzszym niz
    rok. Kiedy wprowadzales samochod do ew. ST to 'przewidywales' ze bedziesz go
    uzywal dluzej niz rok (raczej chodzi tu o to ze da sie go uzywac dluzej niz
    rok ze wzgledu na jego wlasciwisci, np. kilkuletni samochod po roku nadal
    bedzie jezdzil). Likwidacja dzialalnosci IMHO nie ma tu nic do rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Rafal