    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Srodki na rachunku firmowym
    Date: Mon, 14 Sep 2009 14:06:07 +0200

    VoyteG pisze:

    > Wypłacając 50 tys pln mozna nimi obracac i nie miec pytan w stylu -
    > dlaczego ten a tamten dokonal przelewu - o tym mowa w artykule.

    Tutaj racja. I tak mnie zastanawia co to za przelewy tam znaleźli na
    rzecz innych osób, że się podatnik nie umiał z nich wytłumaczyć.

    > Zas podanym przeze mnie przykladzie - mozna otrzymac korzystniejsze
    > odsetki poprzez lokate na rachunku osobistym. Mechanizm - wyplata
    > gotowki z rachunku firmowegi i wplata na rachunek osobisty w celu
    > zalozenia lokaty.

    Zwykle jest tak, że pieniądze w firmie są w ruchu, chyba że
    faktycznie ktoś ma ten luksus, że sobie z obiegu wyjmie 50 tysięcy i
    cieszy się, że ma po 3 miesiącach o te 375zł więcej odsetek. Ale czy
    taki jest cel działania firmy?

    --
    Liwiusz