  • Data: 2006-10-19 22:12:25
    Temat: Re: Status absolwenta a ZUS
    Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.Jakie to obowiązki?

    Między innymi obsługa sprzętu pomiarowego i tworzenie raportów z
    przeprowadzonych działań.

    > 2.Pracę świadczysz w ściśle określonych godzinach (np.od po do pt w
    > godzinach 8-18)?

    Praca jest wykonywana od pn do pt natomiast godziny nie są wyznaczone-praca
    ma byc wykonana i to ja mam sobie wyznaczyc czas. Generalnie praca w
    godzinach nocnych. W zaleznosci od ilosci pomiarow czas pracy w danym dniu
    jest rozny.

    > 3.Obowiązuje Cię regulamin pracy,który obowiązuje u Twojego pracodawcy?

    Tak.

    > 4.Prace świadczysz w siedzibie pracodawcy lub w miejscu przez niego
    > wyznaczonym?

    W miejscu a w zasadzie w miejscach przez niego wyznaczonych.

    Pozdrawiam,
    Odi