  • 1. Data: 2004-03-04 11:17:53
    Temat: Re: Stawka za przejechane kilometry
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Monika,

    Thursday, March 4, 2004, 1:01:02 PM, you wrote:

    > Czy można dowolnie ustalać pracownikowi stawkę za przejechane kilometry
    > samochodem używanym przez niego w pracy?
    > Rozporządzenie mówi o maxymalnej stawce za 1 km. Więc czy mogę w umowie z
    > pracownikiem określić że stawki są inne?

    W Polsce jest swoboda kształtowania umów... Jednak musisz się liczyć z
    tym, że nadwyżki nie wliczysz sobie w koszty. Na dokładkę trzeba
    będzie to oskładkować i opodatkować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-03-04 14:33:30
    Od: "Monika" <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.invalid>

    > Wszystko mozesz, tylko potem nalezy uwazac przy rozliczaniu tego w koszty
    > pod katem podatkowym.
    >
    > Pozdrawiam
    > LG

    Czy masz na myśli to że jeśli liczę stawkę większą niż przewiduje
    ustawodawca to płacę podatek?
    A jeśli chcę liczyć mniej?

  • 5. Data: 2004-03-04 14:47:34
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika"
    <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.i
    nvalid> napisał w
    wiadomości news:c272l4$uu$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-03-04 14:47:34
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika"

  • 7. Data: 2004-03-04 15:17:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, Monika wrote:
    [LG]
> [...]
    >+ > pod katem podatkowym.
    >+ Czy masz na myśli to że jeśli liczę stawkę większą niż przewiduje

    Pośrednio. Bo nie możesz sobie "nadmiaru" wpisać w koszt.
    No i pewnikiem dla pracownika "wystająca" kwota będzie przychodem,
    czyli drugi raz podatek...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-03-04 15:17:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 8. Data: 2004-03-04 15:37:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Monika,

    Thursday, March 4, 2004, 3:33:30 PM, you wrote:

    > Czy masz na myśli to że jeśli liczę stawkę większą niż przewiduje
    > ustawodawca to płacę podatek?
    > A jeśli chcę liczyć mniej?

    To jesteś kapitalistyczną krwiopijczynią. Obecna stawka za 1 km ledwie
    starcza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2004-03-05 08:35:37
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > To jesteś kapitalistyczną krwiopijczynią. Obecna stawka za 1 km ledwie
    > starcza.
    Albo zapomniales o ":-)" albo ciezko Cie zrozumiec - IMO stawka za 1KM jest
    calkiem przyzwoitym zrodlem "dochodu" pracownika.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 10. Data: 2004-03-05 08:35:37
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>