  • Data: 2003-10-26 20:56:01
    Temat: Re: Stopa wolna ??
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "gazeta" <p...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Sunday, October 26, 2003 9:40 PM
    Subject: Re: Stopa wolna ??

    > A jak nie będę informował, tylko po prostu nigdy nie będę sobie jej
    odliczał
    > w działalności gosdpodarczej ??

    Na druku, ktory podpisales, zobowiazales sie tez do niezwlocznego
    powiadomienia platniak (zakladu pracy) o zaistnialycg zmianach. Kwotę wolną
    MUSISZ odliczac w dzialalnosci gospodarczej (chyba ze bedziesz sie rozliczal
    na zasadzie ryczaltu lub karty podatkowej), jesli jednak normalnie
    prowadzisz KPiR MUSISZ powiadomic zaklad pracy, ze zlozone przez Ciebie
    oswiadczenie PIT-2 jest juz nieaktualne i ze prowadzisz DG.

    > Odnośnie fałszywego oświadczenia, w momencie podejmowania przeze mnie
    pracy
    > nie posiadałem działalności gospodarczej, więc nie mogłem złożyć
    fałszywego
    > oświaczenia.

    No ale nie powiadomiles platnika o zmianie, do czego sie zobowiazales...

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl