  • Data: 2004-04-28 18:53:09
    Temat: Re: Światelko w cieknym tunelu?
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:c6o1qs$mdf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Istotnie po napisaniu poczułam sie troche wyczerpana ;-)
    Bodajze na PB ktos dodal, ze (tutaj mocno zaciskamy kciuki), ze jezeli
    jeszcze wejdzie w zycie przepis o (tu: skrot myslowy) odpowiedzilanosc US za
    podejmowane decyzje i interpretacje przepisow to jest szansa (zaciskam palce
    u nog:-), ze zaczniemy powoli tuptac w kierunku normalnosci...

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk
    (z zacisnietymi wszystkimi palcami;-)