  • 1. Data: 2006-02-02 21:38:42
    Temat: Symfonia Mała Księgowśc Start
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Poszukuje w formie elektronicznej instrukcji obsługi do Symfoni Mała
    Księgowość Start. Gdzie to znaleźć??

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2006-02-02 22:32:34
    Temat: Re: Symfonia Mała Księgowśc Start
    Od: "gucio" <...@a...aa>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje w formie elektronicznej instrukcji obsługi do Symfoni Mała
    > Księgowość Start. Gdzie to znaleźć??

    http://www.symfonia.pl

    ściągnij demo i masz tam helpa.

  • 3. Data: 2006-02-02 22:35:42
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Sciagnalem demo ale nie ma podrecznika a mam problem z zaksiegowaniem
    ewidencji przebiegu pojazdu. Informacje w helpie sa znikome,
    niewystarczajace

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2006-02-03 10:32:15
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > Sciagnalem demo ale nie ma podrecznika a mam problem z zaksiegowaniem
    > ewidencji przebiegu pojazdu. Informacje w helpie sa znikome,
    > niewystarczajace
    1. pisz pod cytowanym tekstem.
    2. mam taki podręcznik ale w formie że tak powiem cielesnej - musiałbym
    zeskanować, chyba że podjedziesz do Olsztyna to dam do skserowania:)

    szauek