  • 1. Data: 2006-02-02 14:43:58
    Temat: Kasy fiskalne cd.
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

  • 2. Data: 2006-02-02 18:10:49
    Temat: Re: Kasy fiskalne cd.
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

  • 3. Data: 2006-02-03 08:19:53
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 4. Data: 2006-02-03 09:29:37
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Docent napisał(a):
    > A dzisiaj:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060203/p
    rawo/prawo_a_14.html

    to ja mam troche inne pytanie: te kasy obowiazuja tylko osoby, ktore
    sprzedaja towary normalnym ludziom, nie ? A jak ktos sprzedaje tylko
    firmom to nie musi wogole miec kasy, nie ?

    sg

  • 5. Data: 2006-02-03 15:28:27
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    sg napisał(a):

    > to ja mam troche inne pytanie: te kasy obowiazuja tylko osoby, ktore
    > sprzedaja towary normalnym ludziom, nie ? A jak ktos sprzedaje tylko
    > firmom to nie musi wogole miec kasy, nie ?

    Art. 111. ust.1 ustawy o VAT:

    "Podatnicy dokonujący sprzedaży na rzecz osób fizycznych nieprowadzących
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych są obowiązani prowadzić
    ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas
    rejestrujących."

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 6. Data: 2006-02-03 20:50:28
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Docent napisał(a):

> [...]
    > działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych są obowiązani prowadzić
    > ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas

    wiem, wiem sam to dzisiaj czytalem, ale nie bylem pewien
    dzieki za upewnienie

    sg

  • 7. Data: 2006-02-04 09:41:47
    Od: " jerry" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    prowadzić
    > ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas

    A jak jest w przypadku usług zwolnionych z Vatu? Wydaje mi się, że nie
    trzeba, ale chce sie upewnić. Thx.