  • 1. Data: 2006-02-02 15:13:11
    Temat: faktury - troszke namieszam
    Od: "Laska Nebeska" <l...@n...ru>

    Witam
    W zwiazku z tym ze program nie dziala tak jak trzeba albo my cos
    namieszalismy mam kilka pytan dotyczacych faktur i paragonow. Program to
    Subiekt GT plus RachmistrzGT
    Jak to jest - osoba fizyczna a firma - czy wystawiajac fakture osobie
    fizycznej a firmie faktura ta powinna sie czyms roznic?
    Czy jest obowiazek dla osoby fizycznej wystawiania paragonu imiennego a
    pozniej do tego faktury detalicznej. Problem pojawil sie gdy wystawialismy
    kiedys paragon imienny a pozniej fakture do tegoz paragonu dla osoby
    fizycznej i w momencie robienia ewidencji program wlicza do rozliczenia i
    paragon i fakture ktora jest do niego czyli robi sie podwojny VAT, sprzedaz.
    Moze ktos rozjasni ciut sytuacje :/

  • 2. Data: 2006-02-03 13:04:11
    Temat: Re: faktury - troszke namieszam
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > Jak to jest - osoba fizyczna a firma - czy wystawiajac fakture osobie
    > fizycznej a firmie faktura ta powinna sie czyms roznic?

    Osoba prowadzaca DG najczesniej ma nazwe "firmy". Ale nie zawsze. Nazwa
    firmy moze byc tylko imie i nazwisko. Wtedy nie bedzie zadnej roznicy.

> [...]
    > fizycznej i w momencie robienia ewidencji program wlicza do rozliczenia i
    > paragon i fakture ktora jest do niego czyli robi sie podwojny VAT,

    Czy mowimy o paragonach fiskalny? Generalnie programy najczesiej drukuja
    paragony i faktury do dokumantow WZ. Moim zdaniem oczywiscie. Rozumiem, ze
    nie chodzi o paragony fiskalne.

    Adam

  • 3. Data: 2006-02-03 14:41:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Adamski wrote:

    > Osoba prowadzaca DG najczesniej ma nazwe "firmy". Ale nie zawsze.
    > Nazwa firmy moze byc tylko imie i nazwisko. Wtedy nie bedzie zadnej
    > roznicy.

    Faktura dla OF może być bez NIP, dla DG NIP musi być