  • 1. Data: 2006-02-02 21:02:19
    Temat: Remanent likwidacyjny- adresowac do Naczelnika?
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Dzwonilem do swojego US, gdzie mi powiedzieli ze przy robieniu remanentu
    likwidacyjnego ze stanem zero wystaczy napisac oswiadczam ze remanent
    likwidacjny bla bla bla.
    Tylko zapomnialem sie spytac: do kogo adresowac to pisemko? Do naczelnika
    urzedu?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2006-02-06 09:55:17
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > likwidacjny bla bla bla.
    > Tylko zapomnialem sie spytac: do kogo adresowac to pisemko? Do naczelnika

    W Rozporządzeniu w sprawie prowadzenia pkpir jest napisane, że np.
    zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia remanentu likwidacyjnego adresujesz
    na naczelnika US. Analogicznie - informujesz o wyniku tego spisu też
    naczelnika.
    Graszka.