    From: Bunio <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Szanowna pani M...
    Date: Sat, 27 Mar 2004 14:20:58 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@sy242.internetdsl.tpnet.pl

    > Popatrz co ta "biedna kobieta" kombinuje.
    >
    > Podpisala umowe na rok ale w miedzyczasie wlasna dzialnosc
    > zaczela przynosic takie dochody, ze che sie zwolnic.
    >
    > I zaczyna kombinowac..JAK TU ISC NA BEZROBOCIE...
    > To sie kupy nie trzyma..

    no cóż 400 zł / 2 000 000 daje 0,002 grosza przeżyję
    aaaaaaaa to może lepiej sobie rentę załatwić :-D

    Jak komuś brak odwagi ...... to nich się zastanawia

    ale tak ... tutaj się zgadzam .... ale .. profilaktycznie nie komentuję
    takich postów bo wtedy nawet MADDY musiała by się schować ze swoimi ....
    komentarzami i swoją uszczypliwością. Więc nie mrówię o takich tam

    Natomiast zdecydowanie denerwują mnie jej odpowiedz na tematy sensowne
    niesensownie przedstawione no bo ..... ludzie nie wiedzą nawet o co
    pytać a tu zaraz 2 wiadra pomyj się na nich wylewa.