    From: "Wojtek Czerwiński" <g...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Szkoła żeglarska a ryczałt
    Date: Wed, 30 Jan 2002 11:55:29 +0100

    Sławomir Dąbrowski napisał:

    > Prowadzenie szkoleń żeglarskich (PKWiU 80.41.12) wyłącza z
    > opodatkowania ryczałtem (pkt. 17 załącznika nr 2 do ustawy o podatku
    > ryczałtowym).
    > Sama organizacja rejsów morskich - trudno odpowiedzieć tak ad hoc, ale
    > wydaje się, że podobnie.

    Dzięki wielkie za poradę. Zaraz zacznę szperać w tym załaczniku do ustawy,
    jeśli tylko go znajdę...

    Na razie organizuję tylko rejsy morskie a szkoleniami zajmę się w
    przyszłości.

    W sumie ta forma opodatkowania jest dla mnie chyba jedyną możliwą do
    zaakceptowania na początku działalności... Prowadzenie całej księgowości
    wykracza poza moje możliwości intelektualne... to chyba dla tego że próbuje
    do tych wszystkich przepisów podchodzić logicznie.

    > W mojej ocenie prowadzenie kursów to usługi niematerialne i na ryczałt się
    > "nie łapią".
    > ale jakby tak zmodernizować zakres działania....
    > I tu potrzebny "fachman" z UKS

    Fachman od UKS..... o ja biedny żuczek, w co ja chcę wdepnąć.... :((((((
    Najwyższy czas popłynąć na morze.... :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek Czerwiński