  • Data: 2009-01-26 18:09:47
    Temat: Re: Szlag trafił kwartalne rozliczanie VATu :(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Jan 2009, MariuszM wrote:

    > Czyli pismo czy jakiś druk? W zwykłym piśmie mam wyraźnie zaznaczyć, że
    > kwartalny ale *nie* kasowy?

    Już Ci pisał Wojciech, ale u mnie prosili coby wyraźnie zapisać,
    widać mieli sporo niekumatych podatników i chcieli mieć jasne
    "oświadczenie woli" :) - było, wyraźnie zaznaczałem że *prosili*
    (skoro istnieje deklaracja to obowiazku nie ma).

    > Ja najczęściej wysyłam (np VAT7) poleconym, rozumiem, że jeśli wyślę pismo

    Pisałem o tym, że takie pismo to wolę w postaci "konkretu" mieć
    kopię. Dowód że złożyłem *ten* dokument a nie cokolwiek.
    No ale ja do US rowerem ;) (~8,5..9 km zależnie od trasy)

    > Razem z PITem rocznym?

    Już wiesz.

    Ale sądząc z pytań - KONIECZNIE zaaplikuj sobie podstawy.
    Czyli tak 3000 do 4000 postów z archiwum, wybierając sobie to co
    Ci się *wydaje* że się przyda.
    Często przy okazji sporów wyjaśni Ci się przede wszystkim
    "dlaczego", a nie tylko "jak".
    I komplet przepisów do poczytania - oczywiscie w 1. przebiegu
    "po łebkach", potem się będzie doczytywać ;)

    pzdr, Gotfryd