  • 1. Data: 2004-05-04 18:24:20
    Temat: TAX FREE po 1 V
    Od: "AD" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam i proszę o opinię jakie skutki praktyczne będzie miał dla prucedury TAX
    FREE zaspis z art.126 ust.1 o towarach wywiezionych w "bagażu osobistym"
    podróznego. Czy waszym zdaniem jeżeli celnik "przystawi" swoją pieczątkę to
    tym samym potwierdzi, że zachowano równiez wymogi bagażu osobistego ?
    Gdzie szukac definicji tego pojęcia ?

    Pzdr
    AD

  • 2. Data: 2004-05-04 21:53:54
    Temat: Re: TAX FREE po 1 V
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    Użytkownik "AD" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podróznego. Czy waszym zdaniem jeżeli celnik "przystawi" swoją pieczątkę
    > tym samym potwierdzi, że zachowano równiez wymogi bagażu osobistego ?

    W dużą osobistą torbę to powinna lodówka i TV 32" spokojnie wejść. :)
    Myślę, że to będzie martwy zapis. A propos rozumiem, że w poprzedniej wersji
    ustawy tego "bagażu osobistego" nie było? Połowa telewizorów, lodówek i
    mebli wyjeżdża w takim razie na wschód w "bagażu osobistym"....
    Jak zaczną tego pilnować to wygląda na to, że połowa firm w mojej okolicy
    padnie...

    Piotrek.

  • 3. Data: 2004-05-05 06:36:32
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Piotrek"
> [...]
    wersji
    > ustawy tego "bagażu osobistego" nie było?
    No właśnie nie było
    Sama szukam tej definicji ale jak narazie nic wiecej w tym temacie nie ma
    oprócz ustawy oczywiście.Wiec pewnie bedzie zabawa ze Skarbowym ile zmieści
    sie w tym bagazu podróznym .
    Wiola