  • 1. Data: 2004-05-04 18:49:42
    Temat: różnice w wysokości naliczonego VAT wg. PCN i PKWiU
    Od: "Toj" <t...@p...onet.pl>

    Z góry przepraszam za brak fachowości.

    Moj problem wyglada tak:

    Sprowadziłem z zagranicy towar. Jeszcze przed 1 maja. Urzad celny naliczył
    wg. PCN VAT w wysokości 7%. Teraz chcę towar sprzedac w kraju i sprawdziłem
    w ustawie o VAT stawkę dla tego towaru wg. PKWiU. Wychodzi mi ze jest 22%.
    Powiedzcie mi kto tu głupi?
    VAT VATowi nierówny?
    pozdrawiam,
    niefachowiec Toj

  • 2. Data: 2004-05-06 04:36:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 May 2004, Toj wrote:
    [...]
    >+ VAT VATowi nierówny?

    Nie napisałeś jednej rzeczy: to że VAT "celny" wziąłeś "sprzed
    1. maja" już wiemy. A ten drugi ? Bo jak "nowy" - to nie jest
    niczym nowym że stawka VAT "umie się zmienić" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)

  • 3. Data: 2004-05-06 06:12:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > 1. maja" już wiemy. A ten drugi ? Bo jak "nowy" - to nie jest
    > niczym nowym że stawka VAT "umie się zmienić" !

    Nawet jeśli wszystko jest sprzed 1 maja, to i tak ma prawo
    być inaczej. W końcu stawki dla sprzedaży w kraju i importu
    ustalało się wg innych reguł.

  • 4. Data: 2004-05-06 14:50:19
    Od: "Toj" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. maja" już wiemy. A ten drugi ? Bo jak "nowy" - to nie jest
    > niczym nowym że stawka VAT "umie się zmienić" !

    Ten drugi i przed i po 1.5 byl 22%.
    Toj