    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Techniczne: Jak z NIPu US...
    Date: 3 Apr 2002 20:40:16 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@px18.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze b...@u...agh.edu.pl:

    > [...]
    >
    > Nieprawda.
    > dostaje wiele faktor i nie ma na nim powyzszej regoly.

    Tzn. co jest nieprawdą. Przecież napisałem że nie ma takiej podstawy
    prawnej, albo przynajmniej ja się z takowym przepisem nie spotkałem.
    Czy też nieprawdą jest że tak są wydawane decyzje. Zapewniam Cię że takowe
    są. I jeszcze jedno: dla samego numeru kreseczki nie mają znaczenia z tego
    względu, iż numery NIP (nieważne czy dla os. fizycznej czy organizacji) to
    są kolejne cyfry (9) uzupełnione cyfrą kontrolną czyli np.
    123456789...,123456790..., 123456791.... Cyfr kontrolnych nie chce mi się
    wyliczać. Dodam tylko że co co ileś numerów jeden jest pomijany, ale
    niestety nie wiem który i co ile :((

    > Pani w US powiedziala, ze jak jest "formularz" i trzeba wpisac NIP
    > to sie go tak wpisuje jak sa okienka i nie trzeba sie przejmowac
    > kreseczkami.

    Skoro "pani" w US tak powiedziała... :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jaki jest szczyt odwagi???