  • 21. Data: 2002-04-05 19:02:32
    Temat: Re: Techniczne: Jak z NIPu US...
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Czy chcesz powiedzieć że jest w Polsce jakiś US który obecnie nadaje
    NIP
    > dla organizacji w formacie xxx-xxx-xx-xx???

    Tego nie powiedziałem. Chodziło mi o podane tu wcześniej
    przykłady różnych formatów.
    Ale nie zdziwiłbym się, gdyby nadawał...

  • 22. Data: 2002-04-05 21:43:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze c...@i...pl:

    > NIP
    >
    > Tego nie powiedziałem. Chodziło mi o podane tu wcześniej
    > przykłady różnych formatów.
    > Ale nie zdziwiłbym się, gdyby nadawał...

    Wiesz mi że nie ma takiej możliwości. Przykłady różnych formatów mogły
    pochodzić jedynie z okresu początków US czyli z roku 1993.
    P.S. Gratuluję błyskawicznej odpowiedzi :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta