  • 1. Data: 2002-03-29 19:58:22
    Temat: Srodek trwały ryczałt
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Mam działalność na ryczałt ewidencjonowany. Kiedyś przez nadgorliwość
    wpisałem kilka zakupionych rzeczy do wykazu środków trwałych. W międzyczasie
    miałem kontrolę ze skarbówki i panienka spisała moją książkę do swoich
    papierów. Jak teraz mogę pozbyć się tych środków trwałych ze stanu np.
    komputera, biurka itp. Czy mogę je poprostu wyrzucić na śmietnik i tak
    napisać w książce czy muszę je sprzedać.

  • 2. Data: 2002-03-29 20:09:17
    Temat: Re: Srodek trwały ryczałt
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > miałem kontrolę ze skarbówki i panienka spisała moją książkę do swoich

    Ciekawe po co :>

    > Jak teraz mogę pozbyć się tych środków trwałych ze stanu np.
    > komputera, biurka itp. Czy mogę je poprostu wyrzucić na śmietnik i tak
    > napisać w książce czy muszę je sprzedać.

    MSZ na upartego mógłbyś to wyciepać do kosza, ale w takim wypadku pomyśl może o
    inteligentnie sporządzonych protokołach likwidacyjnych.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-04-04 21:56:25
    Od: <m...@p...fm>

    napisz protokol likwidacji- np wyrzucono na smietnik bo nie nadaje sie do
    uzytku, albo najlepiej sprzedaja za 10 zl znajomemu i po klopocie