  • Data: 2014-09-09 22:25:17
    Temat: Re: Telefon koszty - jeszcze raz
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Gotfryd Smolik news, 08 wrz 2014 w
    news:Pine.WNT.4.64.1409081121250.1952@quad napisałeś/aś:

    > Nie wiem, u mnie poprzestali na odpowiedzi ze mam drugi telefon
    > (ale mialem zarówno "drugi komórkowy" jak i "drugi stacjonarny",
    > acz ten "drugi komórkowy" to prepaid, nie pytali)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ok. Dzięki. Zadzwoniłem do US i do Krajowej Informacji Podatkowej i mam
    wrażenie, że dla nich podejrzane jest, jeśli abonament nie jest na firmę,
    choćby firma nazywała się tak jak moje imię i nazwisko.
    Założę się, że 90% małych przedsiębiorców ma tylko telefon firmowy
    używając go do wszystkiego i żaden nie wpisuje w koszta procentowego
    użycia, tylko jadą po całości.