  • Data: 2007-11-21 13:57:45
    Temat: Re: Terminy poniesienia kosztów lub obowiązku VAT
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 01:19:57 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Za wyjątkami, dla których są przepisy szczegółowe, regulacja jest
    > IMO jasna jak Słońce (nic to, że o 1 w nocy kiedy piszę te słowa ;)):

    Nie ma odpowiedniejszej pory na oświecenie ;)

    (...)

    > Hm... to mnie zaskakuje, bo w "przypadku czynnoœci, o których mowa
    > w [...] art. 8 ust. 2, obowišzek podatkowy powstaje zgodnie z ust. 1-5".

    > Może ktoś skomentować?

    Trudno to skomentować inaczej, niż poprzez to, że późno było (albo za
    wcześnie), gdy to pisałeś, bo Ci się artykuł "omsknął" ;)

    O wartościach niematerialnych i prawnych to art. 8 ust. 1 pkt 1
    ust. 2 to nieodpłatne świadczenia.

    Wracając do wątkotwórcy to licencje, zgodnie z art.19 ust. 13 pkt 9 uptu
    czyli w momencie zapłaty całości lub części, nie później niż w terminie
    płatności faktury :)

    Się mylę? ;>

    --
    pozdrawiam,