  • 1. Data: 2004-06-22 20:58:22
    Temat: Traktowanie groszy na nowym VAT-7
    Od: "latet" <l...@r...pl>

    Witam,

    Jak wiadomo, grosze na VAT-7 sie ucina (pomija), a nie zaokrągla.
    Przynajmnie tak było.

    Przeszukałem tekst nowej ustawy o VAT pod kątem obecnosci
    słowa "grosz" i nie znalazlem ani jednego wystąpienia.

    Dziwne, bo w starej ustawie chyba było wlasnie opisane jak
    te grosze traktowac.

    Czy to znaczy, ze teraz sie je normalnie zaokrągla?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2004-06-23 04:19:23
    Temat: Re: Traktowanie groszy na nowym VAT-7
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 22:58:22 +0200, latet <l...@r...pl> napisał:
    > Przeszukałem tekst nowej ustawy o VAT pod kątem obecnosci
    > słowa "grosz" i nie znalazlem ani jednego wystąpienia.

    poszukaj w "rozporządzeniu" a dokłądniej w Załączniku
    dot. "instrukcji wypeniania deklaracji VAT-7(K)"

    BAH

  • 3. Data: 2004-06-23 06:32:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BAH napisał:

    > poszukaj w "rozporządzeniu" a dokłądniej w Załączniku
    > dot. "instrukcji wypeniania deklaracji VAT-7(K)"

    Może jednak poszukaj w ordynacji podatkowej. To tam są okreslone zasady
    zaokrąglania podatków.
    W te materii nic sie w ordynacji nie zmieniło.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-23 06:42:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

> [...]

    Dla leniwych - konkretnie w rozporządzeniu wydanym do ordynacji podatkowej:
    Rozporządznie MF w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty
    prolongacyjnej, dokonywania zaokrągleń oraz zakresu informacji, które
    muszą być zawarte w rachunkach, § 13 i § 14

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-06-24 18:26:14
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Sz.P. Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > oraz opłaty prolongacyjnej, dokonywania zaokrągleń oraz zakresu
    > informacji, które muszą być zawarte w rachunkach, § 13 i § 14

    A co mam zrobić jak pośpieszyłem się i wypełniłem VAT-7 z groszami?
    Czyżby czekała mnie korekta w następnym miesiącu?

    radzio

    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
    www.kzk.prv.pl

  • 6. Data: 2004-06-25 08:40:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Radzio napisał:

    > A co mam zrobić jak pośpieszyłem się i wypełniłem VAT-7 z groszami?
    > Czyżby czekała mnie korekta w następnym miesiącu?

    Skorygowac trzeba, ale po co czekac do nastepnego miesiąca? Nie lepiej
    zalatwic sprawe od razu i miec z glowy? Tylko pamiętaj żeby załączyć
    wyjasnienie.
    Poza tym podatnik ma obowiązek korygowania dokumentów niezwłocznie po
    zauważeniu błędu.
    Jak nie skorygujesz sam to za jakiś czas wezwą Cie do skorygowania
    deklaracji.

    Ale głowy nie urwą ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-06-25 17:02:21
    Od: "latet" <l...@r...pl>

    > Skorygowac trzeba, ale po co czekac do nastepnego miesiąca? Nie lepiej
    > zalatwic sprawe od razu i miec z glowy? Tylko pamiętaj żeby załączyć
    > wyjasnienie.

    Ostatnio jak korygowałem VAT-7 to "oświadczenie" spisałem
    maczkiem na marginesie samego formularza :-)
    Chyba to łyknęłi, go minęło już wiele miesięcy i sie nie czepiają.
    Zresztą treść była krótka - że skłądam ponownie, bo poprzednio
    zapomniałem wpisać nr NIP :-)

    Pozdrawiam,

    latet

  • 8. Data: 2004-06-28 09:15:49
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Sz.P. Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Skorygowac trzeba, ale po co czekac do nastepnego miesiąca?

    Dzięki za wyjaśnienie. Już zabieram się do robienia korekty:)

    Pozdrawiam,
    Radzio