    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US a zmiana miejsca zamieszkania - dygresja
    Date: 2 Mar 2002 00:13:31 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pa135.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze m...@e...com.pl:

    > Ha! Teoretycznie tak, ale... (witajcie w radiu Erewań:)

    Jak mawiają - wyjątki są potwierdzeniem reguły :))

    > Mój mąż zmienił miejsce zamieszkania w środku roku, przerejestrował
    > działalnośc, złozył wszystkie potrzebne nipy.
    > Po miesiącu z okładem miał telefon ze starego US że nie złożył VAT-7.
    > Napisał pisemko, wyjaśnił.

    W przypadku VATowca zmiana miejsca zamieszkania nie ma znaczenia jeżeli
    chodzi o właściwość miejscową ;-P

    > Po roku okazuje sie że nowy urzad skarbowy nie może mu wydac
    > zaswiadczenia o dochodach, bo go _nie ma_ w ewidencji.
    > tzn. podatki są, pity, vaty są, ale jego jako takiego nie ma.
    > Przez rok nikomu nie przeszkadzało że na konto przychodza bezpańskie
    > pieniądze :-)

    To bardzo dziwne, ponieważ zdaje się że US wzywają na podstawie takich
    przelewów bankowych

    > Poprosili żeby złozył kopie tego nipu co go juz raz dostali, i na
    > dokładke kopie oswiadczenia o wyborze formy opodatkowania na 2001r.
    > Pani w jednym dziale miała go w swojej ewidencji, pani w drugim
    > (piętro niżej) nie. Ale było za daleko żeby sie dogadały.
    > A że zaświadczenie było nam pilnie potrzebne, więc złożyliśmy te kopie
    > na odczepnego.
    > Swoja droga fajną maja tam ewidencję. To ja sie nie dziwe że maja
    > niska ściagalnośc podatków.
    > Jak potrafia zgubic faceta między pietrami...

    To chyba nie do końca możliwe żeby jeden dział miał danego podatnika a
    drugi nie, ponieważ cały US ma jedną bazę komputerową. Może trzeba było
    sprawdzić czy czasami nie zgubili dokumentów rejestracyjnych - na to mi
    wygląda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer