    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US - szok !
    Date: Thu, 17 Jul 2008 11:28:31 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 11:02
    (autor lwh
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5n1sk$qfj$1@news.onet.pl>):

    > Ty jesteś oburzony, autor wątku zadowolony, ja mam to w dupie (mnie nie
    > dotyczy,

    No jeśli nie płacisz podatków, to nie dotyczy. Jak płacisz, to właśnie
    zjadło kawałek na wadliwie działający urząd, a mogło iść na nową ławkę w
    parku.

    > jedynie próbuję ocenić postawy urzędników).
    > Jak tu wszystkim dogodzić? :-)
    > Odpowiedź na e-mail może przepaść - u mnie może być odrzucona (przez
    > antyspam i nigdy jej nie przeczytam).

    O jakie przykre.... Skoro ktoś pisze emilem, to się odpowiedzi emilem
    spodziewa. Nie po to emile wynaleziono, żeby ich nie używać.

    A co do antyspamów -- niestety wielcy tego świata lubią spam. Wystarczyło by
    wprowadzić elektroniczne znaczki po parę groszy i już.

    --
    Tristan