    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US - szok !
    Date: Mon, 21 Jul 2008 06:41:02 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 10:06:34 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 09:56

    > Ale ja też nie mam podpisu, a napisałem emilem. Proste pytanie, prosta
    > odpowiedź. Nie prosiłem o wiążącą decyzję... Zresztą telefon jest chyba
    > równie niewiążący jak emil.

    Tylko, że autor wątku zwrócił się do US w sprawie swojego zwrotu podatku.
    Gdyby urzędnik wysłał odpowiedź mailem, to byłoby to conajmniej nierozsądne
    - jak niby miałby zweryfikować kto pyta o ten zwrot? Sprawdził po NIPie
    numer telefonu w bazie i zadzwonił. Proste, bezpieczne i skuteczne.

    > No ale nie ma się co zachwycać gościem, co to nie umiał nacisnąć ODPOWIEDZ
    > tylko marnował pieniądze podatnika na pogaduszki telefoniczne na komórkę.

    Dla urzędu email nie jest narzędziem do oficjalnej korespondencji. Swoją
    drogą, jeszcze nie tak dawno urzędy skarbowe miały specjalnie spierniczoną
    konfigurację serwerów pocztowych, by tylko mogły wysyłać maile (maile
    wysyłane DO urzędów się odbijały z "relaying denied" :)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004