  • Data: 2007-03-21 16:02:51
    Temat: Re: US własciwy dla podatku od spadków i darowizn
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Mar 2007, gonia wrote:

    > mam dziwne obawy, że jedyne odwołanie do kpa jakie się jeszcze ostało,
    > występuje przy skardze kasacyjnej przy zarzucie naruszenia procedury
    [...]
    > Wszelkie zmiany w ordynacji mialy na celu wykluczenie kpa z postępowania
    > podatkowego.

    Hm...
    Patrzę tak po Ordynacji i rzeczywiście - nawet sławny art.14 KPA
    zduplikowali w art.126 (Ordynacji).
    A ja się niesłusznie na 14 KPA powołuję :)

    > Natomiast co do Konstytucji;-) to tam znajduje się juz chyba tylko jeden
    > przepis, na który w takich sytuacjach pozostaje sie powoływać;-)

    No, jest jeszcze art.31.2 oraz .3 :)

    > nie to , żebym się czepiała, ale chyba nie ma sensu latać po kpa

    Z grubsza racja. Raczej ideę aplikowałem, co okazało się o tyle
    słuszne że wtopiłem na jej implementacji ;)

    pzdr, Gotfryd