    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ucieczka z Vatu
    Date: Thu, 14 Oct 2010 16:10:10 +0200

    > Napisałem. Na moje oko, *sądząc z opisu*, jest jak u mnie.
    > A ja traktuję "osobiście". Ale "każdy odpowiada za siebie"...

    Tak, wiem, nie będę cię pozywał. Tak wiem, nie radzisz, a opowiadasz o
    sobie. Ale już Ci to 200 razy pisałem. Więc możesz pisać bez zastrzeżeń :D

    > Nie, skąd taki pomysł? - "umowa autorska" nadal będzie "umową autorską",
    > tylko KUP może być 20%. *Podatek* wyjdzie ten sam, klasyfikacja nie.

    A co zmieni ta klasyfikacja?

    > No to masz wzorcowy przykład umowy ramowej.
    > Nie ma negocjowanej zapłaty za konkretne dzieło, lecz wycenę na
    > podstawie warunków umowy ramowej.
    > W ogóle mało to "dzieło" przypomina, jeśli jednym z kryteriów
    > jest *czas* realizacji.

    No tak samo jak zajęcia na Polsl. Przychodzę, prowadzę X godzin w
    określonym czasie. Kiedyś dyskusja na tej grupie na ten temat właśnie
    była i wyszło, że OK, bo Polsl chce zapewnić sobie jakość, a jakości nie
    zapewnia U-Z.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek