  • Data: 2004-09-07 21:29:50
    Temat: Re: Udokumentowanie zakupu
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <chl4uv$nfu$1@news.onet.pl>, SP9LWH wrote:

    > To twoja prywatna maszyna ??? "załatwiłeś" ją sobie dawno temu ???
    > Jeśli tak to niech ją bierze na umowę, albo lepiej niech się wypcha.

    A co na temat wciagniecia jej do srodkow firmy i sprzedania jutro ?
    VATu to tam sie nie naliczy bo nie bardzo jest jak, wiec sie i nie
    odliczy ale fakture wysttawic sie da.

    > Nawet prywatnie nie za bardzo możesz ją sprzedać.

    ???
    Ja moze jestem wariat, słodzę truskawki, ale niech mi ktos powie ze
    nie moge sprzedac czegos co jest moja wlasnoscia.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl