  • Data: 2004-03-15 09:19:38
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna - uzywanie samochodu
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > dochodu (emerytury) i mieszkacie razem ? to tak.
    > Jeśli dziadek ma emeryturę to nie.

    W tej instrukcji przeczytalam, ze osoba niepelnosprawna zeby dostac ta ulge nie
    moze miec dochodu nizszego niz 9120 zl - ten warunek dziadek spelnia, choc
    oczywiscie emeryture dostaje.
    Nie mieszka ze swoim synem, choc mieszkaja bardzo blisko.

    Z tego co piszesz wynika, ze mu nie przysluguje ta ulga, osobiscie tez mi sie
    tak wydawalo, ale okazuje sie ze w mojej okolicy, wszyscy emeryci po 75 roku
    zycia sobie ta ulge odliczaja....

    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, latającym Pikusiu i nie tylko