    From: "Black" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa
    Date: Fri, 18 Jan 2002 10:29:14 +0100

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:slrna4e8eo.7r0.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain...

    > Czy żeby z niej skorzystać potrzebny jest akt notarialny czy wystarczy
    > sam odbiór mieszkania?
    >
    > Renata

    Odpowiem na podstawie własnych doświadczeń: z ulgi remontowej można
    korzystać "po zasiedleniu mieszkania". Co to znaczy, że lokal jest
    zasiedlony? Niektóre US przyjmują tu datę zameldowania, inne dopuszczają,
    jak poda się im umowną datę rzekomego wprowadzenia ... z tego co słyszałem,
    zależy od interpretacji (ja przyjąłem tak: wyczerpał się limit przysługujący
    na duż ulgę budowlaną, to pierwsza faktura wykraczająca poza tą kwotę
    liczona była już jako koszt do ulgi remontowej i data jej wystawienia
    przyjęta jako termin zasiedlenia:-)) Szanowny US nie omieszkał mnie wezwać
    na rutynową kontrolę i nic ich w tym sposobie podejścia nie zabolało. )

    W każdym razie na pewno nie jest tu wymagany tu akt notarialany

    Pzdr

    Black