  • Data: 2003-04-08 05:42:27
    Temat: Re: Ulga remontowa - co moge odliczyc?
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Betty" <n...@o...pl> se napisał(a)
    > http://podatki.interia.pl/ulgi2/remontowa?aid=13961&
    s=2
    > http://podatki.interia.pl/ulgi2/remontowa

    Dzięki wielkie. Jako stary wyszukiwacz chyba wykazałem się
    nierozgarnięciem, albo nienależnym przyłożeniem do tematu. ;)

    Chciałbym zadać chyba już ostatnie lamerskie pytanie.
    Na materiały mam rachunki, na prace remontowe nie,
    bo wykonywałem je sam. Czy nadal mogę odliczyć materiały? :)
    Pytanie chyba durne, ale polskie przepisy US chyba jeszcze
    głupsze, a nie chciałbym obudzić się z ręką w nocniku. ;)

    pozdry i dzięki wielkie
    Ciah:o)