  • 1. Data: 2005-04-27 20:23:35
    Temat: Umowa o dzieło z przeniesieniem praw
    Od: "K090" <n...@p...onet.pl>

    W jaką rubrykę powinny być wpisywane przychody z tytułu umowy o dzieło z
    przeniesieniem praw autorskich (np. umowa na napisanie programu)?
    Czy powinna być to pozycja
    "przychody z osobiście wykonywanej działalności, o której mowa.... w tym z
    umowy zlecenia i umowy o dzieło."
    czy raczej
    "prawa autorskie i inne prawa, o których mowa w art.18 ustawy"

    Mam problem, bo za podobną pracę u 2 różnych zleceniodawców mam wpisane to w
    różnych pozycjach. Księgowe tłumaczyły mi, że to wszystko jedno i liczy się
    treść umowy, a nie pozycja w PIT8B.

  • 2. Data: 2005-04-27 20:29:41
    Temat: Re: Umowa o dzieło z przeniesieniem praw
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    K090 wrote:
> [...]
    > różnych pozycjach. Księgowe tłumaczyły mi, że to wszystko jedno i liczy się

    przepisz tak jak wpisali w PIT-11 i będzie ok

  • 3. Data: 2005-04-27 20:33:15
    Od: "K090" <n...@p...onet.pl>

    I faktycznie jest dowolność - nie ważne które pole jest wypełnione?