  • 1. Data: 2004-12-06 15:14:44
    Temat: Umowa zlecenie i VAT?
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Czy prowadzac DG i przyjmujac od innej firmy (jednoosobowej DG)
    umowe-zlecenie, musze naliczyc VAT od tejze umowy? Wspomniana umowa nie
    obejmuje zakresu mojej DG. Jak ten VAT zaksiegowac, bo szczerze mówiac nie
    rozumiem - a moze to zleceniodawca musi zaplacic ten VAT? Pokrecone ...

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2004-12-06 15:58:47
    Temat: Re: Umowa zlecenie i VAT?
    Od: p...@p...onet.pl (Pawel B.)

    In article <cp1t8b$pdd$1@nemesis.news.tpi.pl>, "MK" <i...@o...pl> says:

> [...]
    >rozumiem - a moze to zleceniodawca musi zaplacic ten VAT? Pokrecone ...

    A ja mam putanie pokrewne:
    jak to jest z Vatem od umów zleceń i umów o dzieło?
    kogo obowiązuje i po przekroczeniu jakiej kwoty?
    Czy normalny człowiek pracujący na umowę o dzieło musi płacić vat?
    Pawel B

  • 3. Data: 2004-12-06 17:51:39
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > A ja mam putanie pokrewne:
    > jak to jest z Vatem od umów zleceń i umów o dzieło?
    > kogo obowiązuje i po przekroczeniu jakiej kwoty?
    > Czy normalny człowiek pracujący na umowę o dzieło musi płacić vat?

    i to jest pytanie na ktore nikt nie zna odpowiedzi

    jesli nie przekraczasz 10 tys euro rocznie (uwaga na sposob liczenia) to
    nie, jesli powyzej nie wiadomo

    tyle, ze do tych 10 tys. euro powinienes chyba prowadzic uproszczona
    ewidencje vat - jak i co na razie nie wiem do konca