  • 1. Data: 2004-12-06 14:31:57
    Temat: Wykup samochodu EFL
    Od: "Marian K." <m...@o...pl>

    3 letnia umowa leasingu kończy mi się w maju 2005 (wykup za 1%). Chciałbym
    wykupić go w grudniu 2004 bo taką możliwość mam zapisaną w umowie. EFL teraz
    twierdzi że mogę wykupić za cenę rynkową bo zmieniły się przepisy. Mają
    rację?

  • 2. Data: 2004-12-08 18:11:29
    Temat: Re: Wykup samochodu EFL
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/6/2004 3:31 PM, Marian K. wrote:

> [...]
    > twierdzi że mogę wykupić za cenę rynkową bo zmieniły się przepisy. Mają

    Jak widać nie dla wszystkich, chyba, że czegoś nie wiem. Wykup za cenę
    rynkową jest wtedy , gdy kupuje kto inny niż leasinobiorca, gdy
    leasingobiorca to za symboliczną, ustaloną w umowie kwotę.
    Na mój gust walą w rogi, bo to przyjemne sprzedać auto dwa razy,
    powołując się na jakieś enigmatyczne "przepisy".
    Być może masz tak skonstruowaną umowę, że jest to konieczne, chociaż wątpię.

    Pzdr: Catbert