  • 1. Data: 2004-12-06 14:18:21
    Temat: system podatkowy Austrii
    Od: "WojciechZ" <p...@w...to.polbox.com>

    Czy wie ktos gdzie znalezc infrmacje na temat systemu podatkowego w Austrii
    ??

  • 2. Data: 2004-12-06 20:24:24
    Temat: Re: system podatkowy Austrii
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Czy wie ktos gdzie znalezc infrmacje na temat systemu podatkowego w
    Austrii

    Ja np. wiem, ze jestes leniem. Wystarczylo w google wpisac temat twojego
    posta i juz miales podane na talerzu, co najmniej jeden gotowy referat w pdf
    o systemie podatkowym i rodzajach podatkow w Austrii.

    Plissken

  • 3. Data: 2004-12-07 08:19:22
    Od: "WojciechZ" <p...@w...to.polbox.com>

> [...]
    pdf
    > o systemie podatkowym i rodzajach podatkow w Austrii.

    Szukalem po gogle i znalazlem jeden referat. Ale szukam tez, moze ktos ma
    jakies inne zrodla, tytuly ksiazek lub cos podobnego (nie koniecznie net)
    gdzie beda opisane te systemy.

    Wojtek

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1