    From: "TH" <i...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa zlecenie nie rozumiem tu czegoś
    Date: Tue, 8 Jun 2004 14:29:52 +0200

    Użytkownik "Agusia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ca4aif$h8b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Pawel W" <pawelw6@nospam@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > no
    > ??)

    > A jest to Twój jedyny dochód w 2004 roku?

    To co wyliczyłaś jest wyliczone prawidłowo + trzeba jeszcze doliczyć ZUS
    ub. zdrowotne 8,25 %.

    Aby dostał 4240 zł do ręki to brutto powinno wynosić 5000 zł.
    Nie jest też prawdą, że odbierze sobie podatek na koniec roku.
    Chyba że wykaże jakieś odpisy podatkowe np. budowę domu, remont mieszkania
    itp.

    Mógłby liczyć na zwrot podatku tylko w przypadku gdyby w całym roku jego
    zarobki (ze wszystkich źródeł tj. umowa o pracę i inne umowy zlecenia, o
    dzieło) razem nie przekroczyły kwoty 2 790 zł.
    TH